4 תשובות
ממש לא. תמיד תחשבי על המשפט המפגר 90 60 90 שאומרים על דוגמניות (זה בעיקר לאנשים מאוד מאוד רזים וזה לא נתונים טובים באמת אבל כאילו אם 60 זה ממש רזה אז 8 סמ מעל זה כלום. זה עדיין רזה רצח. וחוץ מזה את לא צריכה לשאול אנשים שיגידו לך את צריכה לאהוב את עצמך. במיוחד שאת ככ רזה חחח(סתם לא קשור גודל או משו פשוט הבנת אותי.. אני אפסיק לחפור)
שואל השאלה:
חחח סתם רוצה לדעת
תודה
אנונימית