5 תשובות
לא יודעת. איך בכלל קובעים מה טוב וגרוע? זה סתם שטויות
יש איזה יותר ממיליון שירים בעולם, וכל הניסיון הזה לקטלג שירים לטובים וגרועים הוא טיפשי.
יש איזה יותר ממיליון שירים בעולם, וכל הניסיון הזה לקטלג שירים לטובים וגרועים הוא טיפשי.
אין ככ טוב או גרוע במוזיקה (אלא אם כן זה פורמולה או טיילור ובן זיני אבל זאת כבר לא מוזיקה)
כל אחד ומה שהוא מתחבר אליו .
כל אחד ומה שהוא מתחבר אליו .
אני מניחה שגרוע
אבל כל אחד והטעם שלו.
אבל כל אחד והטעם שלו.
אני לא מת על השיר הזה
פאקינג אדיר
אוהבת את הלהקה הזאת ככ
אוהבת את הלהקה הזאת ככ
באותו הנושא: