14 תשובות
מאמינה שעוד אנשים אוהבים את גיל ההתבגרות שלהם...
******
למה אתה אוהב?
כן רק אתה
למה אתה אוהב?
אנונימי
שואל השאלה:
חבל..
זה גיל כיפי
שואל השאלה:
אני אוהב את התקופה
אני אוהב שיש מלא בני ובנות נוער בגילי
אני גם אוהב את ההורמונים בגיל הזה
ואת השטויות של הגיל הזה
שואל השאלה:
המוח שונה
הגוף הוא אותו דבר כמו כל מתבגר אגב
זה מעצבן וטוב באותו זמן
יש יתרונות. נכון.
וגרמת לי להסתכל עליהם. תודה לך :)
איך הצלחת לעשות לב??
אנונימית
פשוט תעשי מהמקלדת אימוגי שלך❤
שואל השאלה:
דרך המקלדת של הטלפון :)
אני גם אוהבת את גיל ההתבגרות
לא יודעת למה, פשוט אוהבת
אני לא אבל מאמין שיש עוד כמוך