5 תשובות
תלוי במה את חולה... אם זה שפעת או דלקת כנראה שרק תקבלי אנטיביוטיקה או משהו כזה.
אנונימי
זה לא שאת עושה ניתוח מסוכן נכון?
שוב דבר כואב.. חח
כלום._.
גם אני הייתי ככה!
באמת הוא רק בודק אותך
פעימות לב עם כזהה את יודעת הדבר הזה חח
ורואה את הפה, העיניים, מרגיש את הגרון וזהו נותן לך תרופה
תרגישי טוב
גם אני הייתי ככה!
באמת הוא רק בודק אותך
פעימות לב עם כזהה את יודעת הדבר הזה חח
ורואה את הפה, העיניים, מרגיש את הגרון וזהו נותן לך תרופה
תרגישי טוב
לתת לך תרופה
באותו הנושא: