4 תשובות
אם הוא עדיין עובד אז לא קרה כלום
שואל השאלה:
אז מה אם הוא עדיין עובד. עדיין יש שבר
אז תתקני אותו. לא נורא שטביעת האצבע לא עובדת... את יכולה לעשות סיסמאות אחרות.
אנונימית
אז יש שבר.. מי ישמע מה קרה. קורה שהטלפון נופל זה לא טוב אבל אפשר לחיות עם זה