7 תשובות
ברור שיש מלא יתרונותת
אין ייתרונות ואין חסרונות
זה רק מוצא..
לא מבינה מה הקטע של כולם עם עדות
זה רק מוצא..
לא מבינה מה הקטע של כולם עם עדות
מסכימה עם אברלסטינג
כאילו רעבאק מה היתרונות להיות אשכנזי? לא קיימות. די. כל אדם הוא לעצמו.
כאילו רעבאק מה היתרונות להיות אשכנזי? לא קיימות. די. כל אדם הוא לעצמו.
שואל השאלה:
את מכחישה הבדלים? ביקשתי דיון אם לא היה ברור מהניסוח
את מכחישה הבדלים? ביקשתי דיון אם לא היה ברור מהניסוח
אנונימי
למזרחים יש אוכל יותר טעים
אנונימי
סבבה
לא קיימות
באותו הנושא: