6 תשובות
שלא
את לא במחויבות את לא חייבת שום דבר לאף אחד
את לא במחויבות את לא חייבת שום דבר לאף אחד
אין לי חבר אבל אני נמצאת כרגע בקטע עם מישהו
מה שאת מרגישה. אם את מרגישה מחוייבת אליו תגידי שכן. אם את מרגישה לא מחוייבת אליו ופתוחה לעוד אופציות תגידי שלא..
אם אין לך תגידי שאין לך
אין לי חבר
למה לשקר
למה לשקר
שאין לך חבר אבל את בקטע עם מישהו. לא מסובך מאוד. (בהצלחה עם זה!
באותו הנושא: