8 תשובות
הכי טובה- נורווגיה :)
הכי פחות טובה - פולין
הכי פחות טובה - פולין
פולין? פולין מדינה נהדרת דווקא לחיות.
הכי טובה- שוויצריה על פי מדדי איכות חיים
הכי פחות טובה- מולדובה על פי מדדי איכות חיים
הכי טובה- שוויצריה על פי מדדי איכות חיים
הכי פחות טובה- מולדובה על פי מדדי איכות חיים
הכי טובה דנמרק לדעתי, הכי מעפנה הותיקן.
הכי טובה שוויצריה הכי פחות טובה אוקראינה/מולדובה
אנונימית
לא הייתי בכל הארצות אבל באלה שכן הייתי
פולין הכי פחות
רוסיה(החלק "האירופאי" כמו מוסקבה)
או אנגליה הכי טוב
פולין הכי פחות
רוסיה(החלק "האירופאי" כמו מוסקבה)
או אנגליה הכי טוב
הכי גרועות אלו המדינות בבאלקן.
אלבניה - מקודוניה-יוון- רומניה-בולגריה0-קוסובו-מונטנגרו
פשוט תבחר...
הבאלקן זה לא ארופה
תיקח את המדינות הדפוקות של דקום אמריקה תכניס אותם לארופה קיבלת באלקן
אגב גם לטביה ומולדובה וליטא ובלרוס הם חתיחת חורים.... קשה להחליט
אתה יודע מה אני אלך אם בלרוס כי היא דיקטטורה והיא ביכלל מדינה נכשלת!
הכי טובה
גרמניה!!!! עוד כמה שהם טובות שוודיה -פינלנד -דנמרק- נורווגיה- שוויץ- לוקסמבורג-הולנד
אתה יודע מה ... קשה לי להחילט בין גרמניה ללוקסמבורג אבל אמשיך בשלי וגרמניה!
אלבניה - מקודוניה-יוון- רומניה-בולגריה0-קוסובו-מונטנגרו
פשוט תבחר...
הבאלקן זה לא ארופה
תיקח את המדינות הדפוקות של דקום אמריקה תכניס אותם לארופה קיבלת באלקן
אגב גם לטביה ומולדובה וליטא ובלרוס הם חתיחת חורים.... קשה להחליט
אתה יודע מה אני אלך אם בלרוס כי היא דיקטטורה והיא ביכלל מדינה נכשלת!
הכי טובה
גרמניה!!!! עוד כמה שהם טובות שוודיה -פינלנד -דנמרק- נורווגיה- שוויץ- לוקסמבורג-הולנד
אתה יודע מה ... קשה לי להחילט בין גרמניה ללוקסמבורג אבל אמשיך בשלי וגרמניה!
הפיתוח האנושי של יוון די גבוהה וגם של ליטא, שניהם יותר גבוהים מהפיתוח האנושי של רוסיה, ואפילו של אורוגוואי (אחלה מדינה חופשית מאוד בדרום אמריקה)
תמג לנפש של ליטא הוא 34,826$
של ישראל לשם השוואה 40,270$
התמג של ליטא גבוה משל אסטוניה שנחשבת לאחות המפותחת מבין המדינות הבלטיות.
לפי מדד השגשוג, ליטא משגשגת יותר מאיחוד האמירויות (דובאי)
יותר מקטאר ויותר מיוון
ועכשיו פאנץ' ליין:
על פי מדד השגשוש ישראל נמצאת במקום ה37 בעולם
ליטא נמצאת במקום ה... ה.....
36 בעולם.
על פי איכות כבישים ליטא נמצאת במקום ה37 וזה יותר טוב מאחותה אסטוניה שבמקום ה38 ויותר טוב מפאקינג אירלנד שבמקום ה41
על פי מדד הבטחון
ליטא נמצאת בעולם במקום ה25 בעולם וישראל... במקום ה....92.
לפי מדד יוקר המחייה ליטא במקום ה61
וישראל במקום 9 כלומר ישראל ממש יקרה..
לפי מדד השחיתות ליטא במקום ה36 וישראל במקום ה33
וואה וואה אותו דבר כמעט.
לפי מדד הדמוקרטיה ישראל מקום 30 וליטא 37
לפי מדד שוויון מגדרי
ליטא במקום ה28
ואחת מ5 המדינות הכי מפותחות בעולם ניו זילנד במדד זה ממוקמת במקום ה34
מצטער הייתי חייב להגן על ליטא.
תמג לנפש של ליטא הוא 34,826$
של ישראל לשם השוואה 40,270$
התמג של ליטא גבוה משל אסטוניה שנחשבת לאחות המפותחת מבין המדינות הבלטיות.
לפי מדד השגשוג, ליטא משגשגת יותר מאיחוד האמירויות (דובאי)
יותר מקטאר ויותר מיוון
ועכשיו פאנץ' ליין:
על פי מדד השגשוש ישראל נמצאת במקום ה37 בעולם
ליטא נמצאת במקום ה... ה.....
36 בעולם.
על פי איכות כבישים ליטא נמצאת במקום ה37 וזה יותר טוב מאחותה אסטוניה שבמקום ה38 ויותר טוב מפאקינג אירלנד שבמקום ה41
על פי מדד הבטחון
ליטא נמצאת בעולם במקום ה25 בעולם וישראל... במקום ה....92.
לפי מדד יוקר המחייה ליטא במקום ה61
וישראל במקום 9 כלומר ישראל ממש יקרה..
לפי מדד השחיתות ליטא במקום ה36 וישראל במקום ה33
וואה וואה אותו דבר כמעט.
לפי מדד הדמוקרטיה ישראל מקום 30 וליטא 37
לפי מדד שוויון מגדרי
ליטא במקום ה28
ואחת מ5 המדינות הכי מפותחות בעולם ניו זילנד במדד זה ממוקמת במקום ה34
מצטער הייתי חייב להגן על ליטא.
הכי פחות טובה סרביה הכי טובה פינלנד
באותו הנושא: