6 תשובות
תלכי כי אמרת שזה המועד האחרון למבחנים לפחות תקבלי ציון ואחרי זה תבקשי לחזור הביתה
שואל השאלה:
המבחן הוא בשתיים עד ארבע
אנונימית
אבל אמרת שזה שני מבחנים
את לא יכולה לבוא פשוט לבוא בשתיים ולהישאר עד ארבע בלי לעבור את כל היום?
שואל השאלה:
כן אחד היסטוריה וזה מבחן בסדר כזה והשני זה באנגלית ואכפת לי יותר מאנגלית אבל זאת שעה שאני לא אצליח לעשות כלום וכבר יכאב לי הרבה יותר
אנונימית
מה הקשר בין השעה לכאב ראש שלך?
באותו הנושא: