3 תשובות
כמו שאת מדברת עם בנים, גם לו מותר.
את צריכה לסמוך עליו, יש סיבה שאתם ביחד יותר מחצי שנה. אני חושבת שאת צריכה לדבר איתו בנחת על המצב ולראות הוא נאמן עלייך.
תגידי למנהלת שאת חולה או שיש אירוע משפחתי ושאת לא תוכלי להגיע היום.
את צריכה לסמוך עליו, יש סיבה שאתם ביחד יותר מחצי שנה. אני חושבת שאת צריכה לדבר איתו בנחת על המצב ולראות הוא נאמן עלייך.
תגידי למנהלת שאת חולה או שיש אירוע משפחתי ושאת לא תוכלי להגיע היום.
שואל השאלה:
אני לא מדברת עם בנים
אני לא מדברת עם בנים
אנונימית
תקשיבי את צריכה לשחרר מותר לו לדבר עם מי שהוא רוצה וכמה שאת רוצה את לא אימא שלו שצריכה להציב לו גבולות וגם את צריכה להכיר בנים אחרים ולא להתנתק מהם רק בגלל שיש לך חבר...
באותו הנושא: