8 תשובות
כן יש לי חברים משם , הוא קשה יותר וגם יש תנאים גבוהים יותר כדי להתקבל אליו אבל הוא בסה"כ טוב , יש שם גם עבודה בחקלאות נראלי
כן הוא בין ה10 תיכונים הכי טובים בארץ
כן.
כן
ממה ששמעתי כן
כן
כן יש לי חברה שהלכה לשם ומרוצה
באותו הנושא: