4 תשובות
למה אתה רוצה ללמוד משפטים?
שואל השאלה:
כי זה מה שמעניין אותי
S11
גם אני הייתי, אבל בסוף אמרתי לעצמי, זה הדבר היחידי שמעניין אותי. סיימתי שנה ראשונה, אומנם יש מקצועות שאני צריכה לעשות מועד ב', אבל זה ממש אבל ממש מעניין אותי. אני מרוצה מהבחירה שלי
אני כרגע מנסה להתקבל ללימודי משפטים.
לגבי העומס, אני מאמין שאם אתה באמת אוהב את מה שאתה עושה ומשקיע בו בלי לעשות יותר מידיי רעש, אתה תצליח.
לא משנה העומס ולא משנה כלום, רק להשקיע.