7 תשובות
שואל השאלה:
איטבח אל יהוד זה לרצוח את היהודים

ולא אומרים את זה גם בצחוק^
אנונימי
כי זה מצחיק af
אני אומר דברים הרבה יותר גרועים בצחוק
שואל השאלה:
אותנו זה לא מצחיק
אנונימי
לצערנו הקיצונים חוגגים
זה בצחוק תנוח
לא הבנתי מה המשפט הזה אומר אז....