24 תשובות
את ערבייה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני מהקהילה הגאה
היא בטח לס בית^
הא
^והיא בי
אנונימית
מדינה גזענית :(
למה את מרגישה אזרחית סוג ב?
שואל השאלה:
אני לא לסבית, אל תשימו עלי תגיות. אני ביסקסואל
שואל השאלה:
לא נותנים לנו זכויות כמו לכל האזרחים, למה אני לא יכולה להתחתן עם בחורה כמו כל אחד בארץ? זו דוגמא אחת מתוך רבות^^
בשבילי את סוג א מובחר
שואל השאלה:
בסוף רוב האנשים שחיים פה יהיו אזרחים סוג ב'
שואל השאלה:
הבחור הטוב
ישש אני חולה עליךך
וגם אני מת עליך
שמעי
בכל מקרה את בי
זה שאלה נורא מעניינת
כי אם תרצי להתחתן עם בחורה זאת כן בעיה וזה באמת לא פייר
אבל אם תרצי להתחתן עם גבר אז אף אחד לא יוציא מילה
שואל השאלה:
יאי אוהבים אותי
הכי כיף זה שזה אתהה
שואל השאלה:
נכון^^
אני יותר נמשכת אל בנות ולכן רוב הסיכויים הם שאתחתן עם בת
get a room
אנונימית
שואל השאלה:
סליחה?^
לא משנה חח

ואולי בשביל הממשלה אתם אזרחים סוג ב אבל בשביל האזרחים אתם לא וכולם אוהבים אתכם כמו שאתם (או לפחות הרוב)
אנונימית
שואל השאלה:
אני עדיין מקבלת פחות זכויות משאר המדינה.
יאפ זה נוראי שמתערבים בחיים דלנו ולא נותנים לנו לחיות נורמלי, אנחנו אנשים, מה הבעיה בלתת לי להתחתן עם בחורה
עצוב לי קצת בשבילך, מאמינה ומקווה שזה ישתנה (:
זה כזה נורא שלא אכפת לי?
היי זה בסדר גמור ומגיעות לך כל הזכויות! לפעמים צריך להילחם על מה שנירא לנו כנכון וצודק ולמען השם הצריך כבר להחליף את הממשלה הזאת באנשים שאשכרה מקבלים את השונה בשביל שהמדינה שלנו תהפוך לטובה יותר!
ברור שזה לא נורא וזה אפילו מבורך שאת לא רוצה להיות סוג ב