3 תשובות
מוחקים כל שטות אפשרית.וגם כשמתלוננים הם לא מפסיקים להצדיק את עצמם.
זה כמו מיני בוסים כאלה, הם משגיחים על האתר שיהיה סדר ושלא יהיו ספאמים. זה למה הם מוחקים שאלות ותשובות, כי הן עוברות על חוקי האתר. אם את חושבת שלא עברת על שום חוק באתר אז תתלונני למישהו
נאמנים אלו משתמשים בעלי הרשאות ניהול ואכיפת חוקיי האתר, ויש להם זכות למחוק תוכן באתר כי הם מפקחי האתר.
באותו הנושא: