15 תשובות
למי אכפת
הרוב פה בנות ( למרות שלי זה לא מפריע )
חתיכים יעני
מה את מצפה לברד פיטים
כאילו זה ישנה משהו אם יהיו פה עוד בנים
ממש לא
את לא יודעת
חסרים? לא יודע, אנחנו כן במיעוט פה בכל מקרה, אבל חסרים זה משהו אחר...
לא שמה לב לזה בכלל
חסר לך בנים? ממילא כולם חרמנים פה
שואל השאלה:
(ר)ציני
חחח חופשי
אבל סתם אני אומרת בכללי בנות יש פה מלאא ובנים לא
(ר)ציני
חחח חופשי
אבל סתם אני אומרת בכללי בנות יש פה מלאא ובנים לא
אנונימית
כן
אני לא יודעת מה איתך, אבל לי יש 200+ הודעות רק מבנים. איך חסר?
אולי הנורמלים...
אולי הנורמלים...
אני פה
ויש אותי מספיק לכולן.
ויש אותי מספיק לכולן.
חסרים נורמאלים ..
באותו הנושא: