7 תשובות
אין לך מה להתבייש, אני מניחה שגם אמא שלך מורידה שיער וזה לא יפתיע אותה אם תרצי גם כי זה בסך הכל כדי שתוכלי להרגיש בנוח עם עצמך בבריכה
אל תתביישי, הכל טוב :)
קודם זו אמא שלך, תזכרי שהיא תמיד פה בשבילך, היא רוצה לעזור לך, והיא תמיד רוצה שיהיה לך טוב..
והיא כמובן עברה את זה גם, כך שבאמת אין לך מה להתבייש.. לכולנו יש שיערות.. והיא בטח יודעת שגם לך.. ובכלל היא תוכל לעזור לך יותר מכולם, לייעץ לך, להתנסות איתך..
אגב, בנוגע להסרת שיער, ממש ממליצה לך לא להתחיל עם גילוח זה נורא.. עדיף שעווה
ואם את צריכה עוד עזרה בנושא, אני כאן :)
קודם זו אמא שלך, תזכרי שהיא תמיד פה בשבילך, היא רוצה לעזור לך, והיא תמיד רוצה שיהיה לך טוב..
והיא כמובן עברה את זה גם, כך שבאמת אין לך מה להתבייש.. לכולנו יש שיערות.. והיא בטח יודעת שגם לך.. ובכלל היא תוכל לעזור לך יותר מכולם, לייעץ לך, להתנסות איתך..
אגב, בנוגע להסרת שיער, ממש ממליצה לך לא להתחיל עם גילוח זה נורא.. עדיף שעווה
ואם את צריכה עוד עזרה בנושא, אני כאן :)
שואל השאלה:
אני חושבת שהיא מחכה שאני אגיד לה, אבל אני ממש מתביישת להגיד
ואני כל הזמן מנסה לרמוז ואני הולכת עם מכנסיים קצרים רק בבית ומחוץ לבית עם מכנס ארוך וזה לא עוזר..
ואני יודעת שהיא אמא שלי ואין לי במה להתבייש אבל זה לא בא לי בקלות לדבר איתה על נושאים כאלה.. אני מנסה שהיא תבין שאני מתביישת לדבר וזה גם לא הכי עוזר..
אני חושבת שהיא מחכה שאני אגיד לה, אבל אני ממש מתביישת להגיד
ואני כל הזמן מנסה לרמוז ואני הולכת עם מכנסיים קצרים רק בבית ומחוץ לבית עם מכנס ארוך וזה לא עוזר..
ואני יודעת שהיא אמא שלי ואין לי במה להתבייש אבל זה לא בא לי בקלות לדבר איתה על נושאים כאלה.. אני מנסה שהיא תבין שאני מתביישת לדבר וזה גם לא הכי עוזר..
^ אם היא מחכה לזה זה עוד יותר מעולה! פשוט שפכי הכל כמו שזה, את תרגישי טוב יותר אחר כך, ועוד אחרי שהיא תעזור לך עוד יותר :)
תוכלי להכין לך מראש בדיוק מה שאת הולכת להגיד זה מוריד את הלחץ (מנסיון xd), אבל הכי בקטנה משהו כמו "אימא, אני רוצה להתחיל להוריד שערות, איך את חושבת שכדי?" או "תוכלי לעזור לי לגלח?'
חח לא יצא לי משהו אבל סתם איזה משפט אין לי כרגע מוזה אבל נגיד ש xd
אגב מה לגבי אחות? חברה? אין אף אחד שאת מרגישה בנוח לשתף בזה?
תוכלי להכין לך מראש בדיוק מה שאת הולכת להגיד זה מוריד את הלחץ (מנסיון xd), אבל הכי בקטנה משהו כמו "אימא, אני רוצה להתחיל להוריד שערות, איך את חושבת שכדי?" או "תוכלי לעזור לי לגלח?'
חח לא יצא לי משהו אבל סתם איזה משפט אין לי כרגע מוזה אבל נגיד ש xd
אגב מה לגבי אחות? חברה? אין אף אחד שאת מרגישה בנוח לשתף בזה?
שואל השאלה:
אין לי אחות אבל שיתפתי את חברות שלי בהכל והן גם אומרות לי לדבר איתה.. זה פשוט יותר קשה לי לדבר איתה על דברים פרטיים מאדר חברות ואני לא ממש פתוחה איתה..
ותודה רבה על העזרה!
אין לי אחות אבל שיתפתי את חברות שלי בהכל והן גם אומרות לי לדבר איתה.. זה פשוט יותר קשה לי לדבר איתה על דברים פרטיים מאדר חברות ואני לא ממש פתוחה איתה..
ותודה רבה על העזרה!
^ הו אז תכלס תוכלי להעזר בחברות שלך במקום.. למקות שכמובן אמא הכי טוב :)
ובכיף!❤
ובכיף!❤
את לא חייבת לגלח, אם את רוצה את יכולה לעשות שעווה , את לא חייבת להגיד לה
אנונימית