13 תשובות
do i wanna know arctic monkeys
brother
stuck in the sound
הקליפ של זה חייתי
זה נחשב רוק?
אנונימית
youre gonna go far kid
של the offspring
וואי יש כל כך הרבה אבל אני אתן אחד שאני ממש מכורה אליו
kansas - carry on wayward son
וואו שאלה קשה מידי בשבילי :(
oasis - live forever.
זה ממש משתנה, אבל כרגע אני מתה על showbiz של מיוז.
better of dead של sleeping with sirens
לא יודעת למה אני ממש חורשת עליו
וואי יש מלא, ממש מלא
foo fighters - arlandria.
שיר לא מוכר מהאלבום האהוב עליי של הלהקה מ-2011. מדבר על הקשר בין דייב הסולן שלהם לילדות שלו ואיפה שהוא גדל (ארלנדריה = ארלינגטון אלקסנדריה, שכונה בין שתי הערים עם השמות האלה).
the sky is a neighborhood
של foo fighters
ובכללי הרבה שירים שלהם.
כל שיר של arctic monkeys ושל acdc