13 תשובות
גם אני
לדעתי היא יפה אבל משחקת גרוע
היא פשוט חמודה ואותנטית לא מתנשאת אוהבת לצחוק זה מה שלדעתי הופך אותה ליותר יפה אפילו מבר רפאלי שהיא לא מסתכלת מגבוה
שואל השאלה:
הפרצוף שלה לא עדין וזה מכוער לדעתי
הפרצוף שלה לא עדין וזה מכוער לדעתי
אנונימית
היא לא מכוערת זה בטוח, אבל גם לא מיס יוניברס.
היא כן יפה אבל יש יפות ממנה
פרצוף מדוייק כזה
אבל גם אני לא אוהבת את איך שהיא נראת
אבל גם אני לא אוהבת את איך שהיא נראת
אנונימית
היא יפה אבל לא יופי וואו
לדעתי היא ממש יפה אבל יש יותר יפות ממנה..
היא סבבה ממש
תפרגנו.. אם היא נבחרה להיות מהיפות בעולם כנראה יש סיבה
תפרגנו.. אם היא נבחרה להיות מהיפות בעולם כנראה יש סיבה
היא פשוט יפיפיה
יש לה יופי לא מוסבר
כאילו שגרתי ויומיומי כזה אבל מצד שני משהו בה מבליט אותה משאר האנשים סביבה
אולי זה בכלל לא היופי שלה, אולי זה האישיות שלה
כאילו שגרתי ויומיומי כזה אבל מצד שני משהו בה מבליט אותה משאר האנשים סביבה
אולי זה בכלל לא היופי שלה, אולי זה האישיות שלה
אנונימית
הכל. לדעתי אפילו יותר מבר רפאלי. אבל כל אחד והטעם שלו...
אנונימית
באותו הנושא: