3 תשובות
90% שלא.
את חייבת לחתום על טפסים שדורשים זיהוי.
אלא אם כן את עובדת כמלצרית או עבודה שעושה "שחור".
לא. את צריכה את התעודת זהות בשביל שיצלמו אותה וכך יהיה לך ביטוח תאונות אישיות בעבודה וגם להעביר את זה לביטוח לאומי
אם זה עבודה חוקית שמקבלים שכר בכל חודש אז את חייבת ת"ז.