2 תשובות
תלוי עד כמה המצב חמור, ואם זה מפריע לך. תדברי עם רופא , אני לא מבינה בזה
ואם המידת חזייה שלך מעל d יש לך פטור מריצה.
ואם המידת חזייה שלך מעל d יש לך פטור מריצה.
נראלי שכן, אם יש לך אנמיה רצינית.
באותו הנושא: