7 תשובות
התעלפת מחוסר נוזלים או משהו.
בכל מקרה עדיף שתנוחי לשארית היום
התייבשת
אם זה קורה לך שוב לכי לרופא
אבל פשוט תשתי המון מים
אם זה קורה לך שוב לכי לרופא
אבל פשוט תשתי המון מים
לכי לרופא דחוף ותהי תמיד ליד אנשים כדי שאם תתעלפי יוכלו לעזור לך...
שואל השאלה:
שתיתי מלא אבל מה קרה לי??
שתיתי מלא אבל מה קרה לי??
אנונימית
התייבשת.למה לא שתית מים היום ?
לשתות דחוף להיות במקום מוצל או במזגן לשכב ולנוח
באותו הנושא: