8 תשובות
red hot chili peppers, pink floyd, the beatles
הביטלס
הקינקס
לד זפלין
סמול פייסס
דה אנימלס
רולינג סטונס
נירוונה
ניקלבק
לד זפלין
אנונימית
boston
styx
loverboy
vixen
dokken
ברינג מי דה הורייזון (זה מה שראיתי שלא הציעו עד עכשיו)
ומיי כימיקל רומנס כן רוק, פאניק היו יותר רוק פעם

עריכה-
כנל לגביי פול אאוט בוי... היו פעם יותר רוק
שום דבר ממה שהצעת שם זה לא רוק ^
ולשאלה:
רולינג סטונז,
הביטלס,
דה קינקס,
פינק פלויד,
רד הוט צ'ילי פפרס,אואזיס,
נירוונה (יש להם חלק רוק חלק גראנג'.)
סאונד גארדן
, אליס אין צ'יינס ,
רדיוהד
דה דורז,
דה אנימלס,
דייוויד בואי,
דיפ פרפל
קווין
לד זפלין
אייסי דיסי
ג'ימי הנדריקס
ג'ון לנון
איגלס
גאנז אנד רוזס
דה וו
דה קלאש
ג'אניס ג'ופלין
אריק קלפטון
.
אנונימית