3 תשובות
הכל יגיע בזמן שלך הבחור שיאהב אותך ויראה את כל היופי בך נמצא שם והוא גם לא חייב להיות האקס אם לאקס יש חדשה עדיף כבר לוותר עליו ולשחרר
ברור שהוא יהיה תקוע לך בראש וגם אומר לך את האמת את לא תשכחי אותו בחיים, כי זאת האהבה הראשונה שלך!
את צריכה פשוט לשחרר אותו הוא נמצא כבר במקום אחר ומה שאת צריכה לעשות זה גם להיות במקום אחר.
תנסי להכיר גברים אחרים, תמשיכי לצאת עם חברות ולהנות אל תתני לדבר הזה לגרום לך להכנס למחשבות.
מתי שתתחילי להפתח לגברים אחרי את תתחילי התחלה חדשה בחיים. את לא צריכה להתבאס בגלל שאין לך חבר ליום הולדת, את לא לבד, יש לך חברות שעוטפות ואוהבות.
נכון שאהבה של חבר שזו אהבה ישירה ומלאת דברים טובים אבל אי אפשר לנסות לחשוב על זה כל הזמן, זה יבוא עם הזמן ואני מבטיח לך!
תרימי חיוך ותחגגי את היום הולדת שלך ואל תתני לדבר הזה בכלל להסיט לך את המחשבות!
אני מאחל לך המון בריאות אושר עושר והמון המון אהבה שאת תקבלי בחיים, גיל 23 זה לא הסוף בחיים!
שואל השאלה:
תודה רבה, זה ממש מקסים מה שכתבת
אנונימית