3 תשובות
לא?
למה שאני יתפדח? במילא הם לא מכירים אותי (:
ונגיד שאני עוקבת אחרי ילדים שאני מכירה לא ממש אכפת לי כי אני עושה להם לייקים והם עושים לי (:
למה שאני יתפדח? במילא הם לא מכירים אותי (:
ונגיד שאני עוקבת אחרי ילדים שאני מכירה לא ממש אכפת לי כי אני עושה להם לייקים והם עושים לי (:
שואל השאלה:
את לא מתפדחת לעקוב אחרי בנים? או בנות?
את לא מתפדחת לעקוב אחרי בנים? או בנות?
אנונימי
חחחחח ממש לא!
אני עוקבת אחרי 1100 אנשים בערך, חלק מהם הם האנשים שעוקבים אחרי (אני עוקבת חזרה), וכל השאר זה מפורסמים, כל מיני חשבונות על מפורסמים חח (: וחתיכים (; חחחחחחח (-;
אני עוקבת אחרי 1100 אנשים בערך, חלק מהם הם האנשים שעוקבים אחרי (אני עוקבת חזרה), וכל השאר זה מפורסמים, כל מיני חשבונות על מפורסמים חח (: וחתיכים (; חחחחחחח (-;
באותו הנושא: