5 תשובות
למה לבד אתה בת 17?
שואל השאלה:
כי רק ההתחלה היתה קשה
אחר כך היה ממש כייף
כי רק ההתחלה היתה קשה
אחר כך היה ממש כייף
תגידי שהיה לך כיף בסוף וזה היה רק הלחץ של הפעם הראשונה .
למה את רוצה? אבל כן, את יכולה להגיד שחברה אחת נשארת שם
אנונימית
תשקרי שאת לא לבד
באותו הנושא: