8 תשובות
שואל השאלה:
עלאק שמאל קיצוני, אפס הבנה בפוליטיקה.
נראה אותך מגרש את הפלסטינים
אנונימי
"נתינת איזורים עצמאיים" זה לא גירוש
זה לתת להם חלקים מהמדינה
שואל השאלה:
אבל עכשיו יש להם כבר איזורים עצמאיים, זה פשוט המשך ההיפרדות
אנונימי
שואל השאלה:
אם אתה מספח אותם יש לך מדינה דו לאומית. זה לא כמו השמאל שאומר לתת להם מדינה לצידנו
אנונימי
יוזמת ז'נבה, יוזמה המזוהה עם השמאל.
ריבונות היא הכרה באדמותנו, וסיום המבצ הקיים (כרגע יש להם אוטונומיה חלקית).
שואל השאלה:
שיסביר*
אנונימי
שואל השאלה:
זה כל המערך הביטחוני של צה"ל אומר. מי שאומר שמאל שמסביר
אנונימי
שמאל קיצוני