8 תשובות
תתחילי באינסטגרם
תהיי בדברים מחוץ לבית ספר התנדבויוצ עבודה כאלה
שואל השאלה:
אני לא יכולה לעבוד כי אני קטנה
אנונימית
בת כמה את? וכמה גדולים?
אנונימי
שואל השאלה:
13 וגדולים בשנתיים -שלוש
אנונימית
לצאת מהמסגרת של הבית ספר כי אין בנים (?)
וכאילו אני מתכוון, ללכת למקומות כמו מסעדות או מקומות בילוי שיש לך בעיר
ופשוט, תיפתחי לאנשים עם ביטחון
בשביל להיפתח אל בנים לא צריך כלכך הרבה, רק ביטחון ולהראות שאת לא בביג דיל מלהיפגש עם אנשים אחרים, תיפתחי ותנסי למצוא התאמות של תחביבים וכך יהיה לכם נושאי שיחה מעניינים ומפה לשם אתם ידידים :)
מילת המפתח היא לשחרר, לשחרר את ה"פחד" לדבר עם אנשים שאת לא מכירה
לשחרר את ההרגשה והמחשבות של מה יגידו על מה שתגידי או תעשי או מה יחשבו
לשחרר פשוט, להיות רגועה
d: בהצלחה
תכירי פה
שואל השאלה:
אני לא רוצה מהאינטרנט
אנונימית