6 תשובות
כן
כן, למה לא.
כן אבל בן זוג לדעתי זה מבוגר
מניסיון הייתי עם מישהו גדול מימני ב13 שנה
מניסיון הייתי עם מישהו גדול מימני ב13 שנה
שואל השאלה:
ואם יוצא מזה משהו חוץ מסתם התכתבות?
ואם יוצא מזה משהו חוץ מסתם התכתבות?
אנונימית
כן
שואל השאלה:
טוב דנוור מבוגר
אני יכולה להבין למה תהיי בעד חח ;)
טוב דנוור מבוגר
אני יכולה להבין למה תהיי בעד חח ;)
אנונימית
באותו הנושא: