3 תשובות
היא יצאה לא בסדר שהיא לא אמרה כלום.
אין מה לעשות עם זה, תנסה לשכוח מזה.
אין מה לעשות עם זה, תנסה לשכוח מזה.
כנראה נהנתה
נו אז מה מה אתה בחורה?
ילדה מהכיתה שלי ראתה לי גם בטעות וצחקנו על זה אחר כך
ילדה מהכיתה שלי ראתה לי גם בטעות וצחקנו על זה אחר כך
אנונימי
באותו הנושא: