2 תשובות
זה לא הרבה אבל אם את בדיאטה אל תאכלי הרבה ספגטי זה ממש משמין פעם בשבוע או שבועיים אני ממש אוהבת ספגטי ועכשיו אני מקפידה לא לאכול הרבה
תנסי לאכול יותר בריא:)
באותו הנושא: