5 תשובות
שואל השאלה:
חח לא הייתי איתה במערכת יחסית.. היינו חברות טובות - אני לא לסבית -_-
אנונימית
שואל השאלה:
אבל נגמר ביניכם ברמה מאוד מאוד נמוכה ..
אנונימית
ברור
אם זה נגמר והיו לי מערכות יחסים כאלה, לא, אני לא אגיד מזל טוב
אנונימית
נו כן הבנתי זאת עדיין זוג של מערכת יחסים
מערכת יחסים היא לאו דווקא זוגיות
אנונימית
באותו הנושא: