20 תשובות
איך אתה יודע?
מה שנעמה כתבה (תגובה ראשונה)^.
מצאו חיים
שינו פה תאתר לגמרי!
בשתי מילים - נאמנים והמערכת
במילה אחת
נאמנים
נאמנים
ככה זה, אני גם זוכר משתמשים של פעם שכבר לא מחוברים באתר...
בגדול הם המשיכו בחיים שלהם, אפשר לומר שיחסית לפני 4 שנים הייתה תקופה טובה באתר :)
בגדול הם המשיכו בחיים שלהם, אפשר לומר שיחסית לפני 4 שנים הייתה תקופה טובה באתר :)
אנונימי
אני מאמינה שהמון עזבו בגלל עדכונים של המערכת.. אני זוכרת שהיה את העדכון הגדול הראשון והמון המון התלוננו ופשוט פרשו
היו כאן המון משתמשים איכותיים פעם
היו כאן המון משתמשים איכותיים פעם
יש פה כמה מאמינים שהכרתי שהם עזבו את האתר בגלל שיש פה אתאיסטים שמערערים את האמונה שלהם בה'.
למה מינוסים? זה נכון.
למה מינוסים? זה נכון.
יש להם כנראה חיים
חיים
כי ילדים בני 10 התחילו להצטרף (אין לי בעיה עם זה אבל השאלות שהם שואלים פה מזה מוריד מסטיפס) כאילו מה זה לשאול כל הזמן "בת 9 ובן 60 הולך?" ואחר כך לשאול למה זה לא בסדר.. או שיש אנשים שעושים פה סוג של "כפייה" המאמינים משכנעים את האטאיסטים להאמין, והאטאיסטים מנסים לשכנע את המאמינים לא להאמין כאילו פאק כל אחד והדעה שלו למה לכפות על אחרים את הדעה שלכם? ויש פה גם הומופובים קיצוניים... קיצר מאז שכל האנשים האלה נכנסו לסטיפס אני בעצמי שוקלת אם למחוק את המשתמש
אנונימית
יש לי קבוצה של הוותיקים ואנחנו מדברים שם הרבה...
הסיבה העיקרית זה המיצוי... ראינו הכל, עברנו פה דרמות גדולות (: היה כיף, מצחיק... אבל השאלות חוזרות על עצמם... אנשים מתגייסים ואין כלכך זמן, או מתחילים לעבוד/ללמוד ואז זה פחות מעניין... קיצר החיים מתקדמים
הסיבה העיקרית זה המיצוי... ראינו הכל, עברנו פה דרמות גדולות (: היה כיף, מצחיק... אבל השאלות חוזרות על עצמם... אנשים מתגייסים ואין כלכך זמן, או מתחילים לעבוד/ללמוד ואז זה פחות מעניין... קיצר החיים מתקדמים
עברו לכספ
יש בסטיפס הרבה שאלות דיכאוניות זה מוריד לכולם את החשק להיות בסטיפס
הפסיקו למצוא כאן עניין כנראה, דבר שהגיוני לחלוטין.
כי האתר משתנה וזה לא מוצא חן בעיני רבים מהם. אני פה מ-2012 או 2013 ואני שמתי לב להמון שינויים שלא מצאו חן בעיני המון, לכן הם עזבו. לדוגמה: ביטול ההפרדה בין הנוער לבין המבוגרים גרם לכך שהמון ממומחי סטיפס יעזבו. האתר די איבד את הפואנטה שלו, בעיניי.
מעגל החיים
התברגו, יצאו מפה
במקומם נכנסו חדשים צעירים
זה סיקל כזה
הרי לא חושבת שמישהו בן 30 ו יהיה לו זמן לגלוש פה
התברגו, יצאו מפה
במקומם נכנסו חדשים צעירים
זה סיקל כזה
הרי לא חושבת שמישהו בן 30 ו יהיה לו זמן לגלוש פה
כל הזמן עוזבים ומצטרפים חדשים
וחוץ מזה שהראשונים באתר הזה כבר גדולים אז...
אני התחלתי פה כשהייתי בת 14 ואני כבר בת 18
(לא מהמשתמש הזה)
אני התחלתי פה כשהייתי בת 14 ואני כבר בת 18
(לא מהמשתמש הזה)