20 תשובות
ממש לא.
מה? לא.
לא
לא זה אומר שהוא רגיש
לא
ממש לא, זה דווקא מעלה לי.
אני אוהבת בנים רגישים.
אני אוהבת בנים רגישים.
לא
ממש לא
ברור שלא
כל אחד יכול לבכות.. זה דבר שהוא טבעי זה לא אומר על הגבר שהוא "מתנהג כמו בחורה"
כל אחד יכול לבכות.. זה דבר שהוא טבעי זה לא אומר על הגבר שהוא "מתנהג כמו בחורה"
ממש ממש לא לכולם קשה אין מה לעשות
כולם בוכים אבל תלוי באיזה תדירות הוא בוכה וזה
לא
ממש לא
ממש לא
חד משמעית לא.
מעלה רצח
בחיים לא. זה צורך אנושי.
כן. חדמש.
אנונימית
לא, גם לגברים יש רגשות. לא אפסול בן אדם שמביע רגש...
לא, זה דווקא חמוד
באותו הנושא: