2 תשובות
תנסה להעסיק את עצמך בדברים אחרים:)
שואל השאלה:
הבעיה שאין לי מי להכיר ממש כי כל הבנות בשכבה שלי כבר תפוסות עם חבר...ואין לי דרך אחרת להכיר מישהי
הבעיה שאין לי מי להכיר ממש כי כל הבנות בשכבה שלי כבר תפוסות עם חבר...ואין לי דרך אחרת להכיר מישהי
באותו הנושא: