2 תשובות
תנסה להעסיק את עצמך בדברים אחרים:)
שואל השאלה:
הבעיה שאין לי מי להכיר ממש כי כל הבנות בשכבה שלי כבר תפוסות עם חבר...ואין לי דרך אחרת להכיר מישהי