4 תשובות
להפסיק להיות חברה שלה מה לעזאזל
דבר ראשון לא לקרוא לה "חברה הכי טובה".
"כלבה מסריחה" מתאים יותר
לא לקרוא לה חברה כי היא לא כזאת, תבלי עם חברים אחרים ותנסי לא לחשוב על המצב, תצאי לבלות תבואי עם ראש פתוח ואולי תדלקי על מישהו אחר.
תספרי לה שזה מפריע לך. היא בטח יודעת את זה אבל תציבי לה ברירה- את או הוא. אם היא תבחר בו אז כנראה שהיא אף פעם לא הייתה באמת חברה שלך ולכן זה טוב שהיא עזבה אותך ותעיפי אותה לעזעזל. חברות אמיתיות לא עושות דברים כאלה.