5 תשובות
כן
תחושת עצלנות
תחושת עצלנות
כן
תחושה מיוחדת כמו של חג
תחושה מיוחדת כמו של חג
אנונימית
חחhחחhחחhחח לגמרי^^
ולא מרגישה שום דבר מיוחד.
ולא מרגישה שום דבר מיוחד.
כן
תחושה בלתי מוסברת
תחושה בלתי מוסברת
תאמת שכן אני ממש לא רוצה לקום מהמיטה ביום שיש ואני רק חושבת על השנ"צ שאני הולכת לדפוק בצוהוריים
באותו הנושא: