5 תשובות
כן
תחושת עצלנות
כן
תחושה מיוחדת כמו של חג
אנונימית
חחhחחhחחhחח לגמרי^^
ולא מרגישה שום דבר מיוחד.
כן
תחושה בלתי מוסברת
תאמת שכן אני ממש לא רוצה לקום מהמיטה ביום שיש ואני רק חושבת על השנ"צ שאני הולכת לדפוק בצוהוריים