11 תשובות
כבר ממזמן, אבל אם נמות מה הקטע?
יאפ
כן אני רוצה להתאדב
שואל השאלה:
אני רק רוצה להפסיק לפחד.
נמאס לי כבר.
אני רק רוצה להפסיק לפחד.
נמאס לי כבר.
שואל השאלה:
הכל בגלל איזה אתר מפחיד מגיל 14.
בגיל 14 החיים שלי נהרסו.
הכל בגלל איזה אתר מפחיד מגיל 14.
בגיל 14 החיים שלי נהרסו.
שואל השאלה:
אתר בשם אמת אחרת(אני מזהירה מראש-אלה דברים מפחידים. לא שמתי קישור כי אני לא מסוגלת להיכנס לשם).
מה שלמדתי מהאתר הזה:
1. יש ארגונים סודים ששולטים בעולם
2. זורעים עננים רעילים
3. יש תכנית לדילול אוכלוסיה
4. רוצים להזריק צ'יפים כדי לעקוב אחרי אזרחים
5. משהו שנקרא אג'נדה 21.
6. בשירים יש מסרים הפוכים שמשמשים לשטיפת מוח
7.סיפורי זוועות נוספים.
איך מתגוננים? אין דרך.
אתר בשם אמת אחרת(אני מזהירה מראש-אלה דברים מפחידים. לא שמתי קישור כי אני לא מסוגלת להיכנס לשם).
מה שלמדתי מהאתר הזה:
1. יש ארגונים סודים ששולטים בעולם
2. זורעים עננים רעילים
3. יש תכנית לדילול אוכלוסיה
4. רוצים להזריק צ'יפים כדי לעקוב אחרי אזרחים
5. משהו שנקרא אג'נדה 21.
6. בשירים יש מסרים הפוכים שמשמשים לשטיפת מוח
7.סיפורי זוועות נוספים.
איך מתגוננים? אין דרך.
ואלה לא
גם לי נהרסו החיים מאז החטיבה.
תעשי את מה שאני עושה. תראי מה את רוצה ואיך את יכולה להשיג את זה.
היי יקרה,
מתארת לי כמה זה מתיש ומתסכל להתעסק עם שאלות לגבי העתיד ולגבי מה יהיה בהמשך. נדמה שלא רק שאת מפחדת מהעתיד האישי שלך, אלא נשמע שאת גם חרדה לעתיד של העולם כולו... אני מבינה מהדברים שלך שנחשפת בטעות לאתר וכנראה הוא לימד אותך דברים שלא רצית לדעת. הם בטח הגבירו אצלך את החרדה והחשש, וסביר שהמחשבות על כך לא מפסיקות להטריד אותך.
נשמע שמגיל 14 את לא מפסיקה לחשוב ולתהות לגבי כל כך הרבה דברים, נדמה שזה לקח ממך אנרגיות רבות כל כך... אולי זה גם פיתח בתוכך שנאה כלפי העולם החיצוני הקרוב והרחוק? נדמה לי שהמחשבות האלו הורידו לך את הביטחון העצמי ופגעו בדימוי העצמי שלך. משערת שזה משהו שהיית רוצה לשנות ולתקן. יכול להיות שהיית מוכנה לעשות הכול כדי לחזור אחורה בזמן ולא להיחשף לאותו אתר משנה חיים מבחינתך.
יקירה, אני לא יודעת האם הדברים שקראת נכונים או שקריים. אך ייתכן ושיתוף של תחושות, מחשבות, תהיות וחרדות יכול לעזור להקל על כל אלה... לכן, אני רוצה להזמין אותך אלינו לאתר סה"ר סיוע והקשבה ברשת. באתר יש צ'אט בו תוכלי לדבר עם אחד המתנדבים באופן פרטי ואנונימי. הצ'אט פועל בכל ערבי השבוע, מלבד שישי, בין השעות 21:00 ועד חצות. בצ'אט תוכלי לפרוק את שעל ליבך, לספר על המחשבות והחרדות שנדמה שמייאשות אותך, להתייעץ ולקבל אוזן קשבת ומכילה. בנוסף, אני ממליצה לך לפנות לאדם אחר אהוב עלייך ולספר לו את מה שאת מרגישה הורה, מורה אהוב, יועץ/ת, חבר/ה טוב/ה, אח/ות וכדומה.
מחכים לך...
שלך,
מתנדבת בסה"ר.
https://sahar.org.il/
מתארת לי כמה זה מתיש ומתסכל להתעסק עם שאלות לגבי העתיד ולגבי מה יהיה בהמשך. נדמה שלא רק שאת מפחדת מהעתיד האישי שלך, אלא נשמע שאת גם חרדה לעתיד של העולם כולו... אני מבינה מהדברים שלך שנחשפת בטעות לאתר וכנראה הוא לימד אותך דברים שלא רצית לדעת. הם בטח הגבירו אצלך את החרדה והחשש, וסביר שהמחשבות על כך לא מפסיקות להטריד אותך.
נשמע שמגיל 14 את לא מפסיקה לחשוב ולתהות לגבי כל כך הרבה דברים, נדמה שזה לקח ממך אנרגיות רבות כל כך... אולי זה גם פיתח בתוכך שנאה כלפי העולם החיצוני הקרוב והרחוק? נדמה לי שהמחשבות האלו הורידו לך את הביטחון העצמי ופגעו בדימוי העצמי שלך. משערת שזה משהו שהיית רוצה לשנות ולתקן. יכול להיות שהיית מוכנה לעשות הכול כדי לחזור אחורה בזמן ולא להיחשף לאותו אתר משנה חיים מבחינתך.
יקירה, אני לא יודעת האם הדברים שקראת נכונים או שקריים. אך ייתכן ושיתוף של תחושות, מחשבות, תהיות וחרדות יכול לעזור להקל על כל אלה... לכן, אני רוצה להזמין אותך אלינו לאתר סה"ר סיוע והקשבה ברשת. באתר יש צ'אט בו תוכלי לדבר עם אחד המתנדבים באופן פרטי ואנונימי. הצ'אט פועל בכל ערבי השבוע, מלבד שישי, בין השעות 21:00 ועד חצות. בצ'אט תוכלי לפרוק את שעל ליבך, לספר על המחשבות והחרדות שנדמה שמייאשות אותך, להתייעץ ולקבל אוזן קשבת ומכילה. בנוסף, אני ממליצה לך לפנות לאדם אחר אהוב עלייך ולספר לו את מה שאת מרגישה הורה, מורה אהוב, יועץ/ת, חבר/ה טוב/ה, אח/ות וכדומה.
מחכים לך...
שלך,
מתנדבת בסה"ר.
https://sahar.org.il/
באותו הנושא: