8 תשובות
אין דבר כזה בעולם.
הם אגדה
הם אגדה
להקת queen הביאו משהו מיוחד וחדש
אישית, לא מתחבר, כן חושב שזה מדהים ויפה פשוט לא אשמע על בסיס יום יומי
אישית, לא מתחבר, כן חושב שזה מדהים ויפה פשוט לא אשמע על בסיס יום יומי
יש הרבה יותר טוב מהם
למה צריך אלטרנטיבה כשאפשר גם וגם? /:
להרה שנשמעת ממד דומה לקווין אין לי, אבל להקות מהתקופה יש לך את לד זפלין, פינק פלויד, דיפ פרפל
כאילו זאת שאלה שמנסה להוכיח שקווין הלהקה הכי גדולה שיש?
יש הרבה יותר טובים מהם.
יש הרבה יותר טובים מהם.
וואלה אין :)
פרדי מרקורי יש רק אחד נמאס מרמי עאלק פרדי מרקורי
באותו הנושא: