8 תשובות
שואל השאלה:
אבל למה
אבל למה
אולי כדי שלא יספימו בתגובות
כדי לא להספים בתגובות.
וכן, זה מעצבן
וכן, זה מעצבן
guko איך עשית
אנונימית
לא יודעעעע
חחחחחחחחח אני מרשה לך
אסור לכתוב הרבה את אותה אות
שואל השאלה:
*למה
*למה
באותו הנושא: