8 תשובות
שואל השאלה:
אבל למה
אולי כדי שלא יספימו בתגובות
כדי לא להספים בתגובות.
וכן, זה מעצבן
guko איך עשית
אנונימית
לא יודעעעע
חחחחחחחחח אני מרשה לך
אסור לכתוב הרבה את אותה אות
שואל השאלה:
*למה