8 תשובות
על הרכבת נראלי
או דברים הולכים להשתנות
או בסיבוב
די את עושה לי קשה עם השאלות האלה חחח
בסיבוב
זה קשה כי אני אוהבת את כולם, אבל נראלי שקאובוי
זה עוד בוקר ביא 2
את כולם.
אלבום מושלם