12 תשובות
לחלק זה מתאים וחלק לא
אבל בגדול לא כזה משנה לי
עגיל ממש יפה ומחמיא, מתכננת גם לעשות
על הספק.. סרקט.. ספקטרום!!
אנונימי
שאין לי מזל איתו
M A
אוהבת.
לדעתי זה ממש יפה אבל אני חייב להגיד שלבחור בתמונה זה נוראי
עגיל מהמם תלוי למי.
מגעיל מגעיל מגעיל ועוד מגעיל זה מכוער זה נראה כמו שור
מהמם ואני מתה לעשות
יש לי, וזה מדהים(:
עגיל מהמם אני מתכננת לעשות אותו גם
יש לי גם , ממש יפה (: