6 תשובות
היה לי קראש קטן על ידיד, אבל אף פעם לא חשבתי עליו בצורה רומנטית עד שהגענו למצב של נשיקה (שהייתה הראשונה שלי).
אנחנו ביחד שנה וחצי
אנחנו ביחד שנה וחצי
אני יודע שזה לא קשור
אבל אפשר לשאול איך הדעתם למצב של נשיקה?^
אבל אפשר לשאול איך הדעתם למצב של נשיקה?^
אנונימי
נפגשנו פעם אחת כשהיה לי יום רע והייתי ממש סגורה באותו והוא כל הזמן ניסה להתקרב ולוודא שאני בסדר,
היינו פנים מול פנים והיה שקט נעים כזה, לא מביך, הוא התקרב מעט, היינו במרחק של נשיקה לכמה שניות והוא שאל "כן?" ועשיתי עם הראש וזה פשוט קרה.
היינו פנים מול פנים והיה שקט נעים כזה, לא מביך, הוא התקרב מעט, היינו במרחק של נשיקה לכמה שניות והוא שאל "כן?" ועשיתי עם הראש וזה פשוט קרה.
ווא זה נשמע מדהים.
זה כמו קסם כזה בעיניי
כאילט, עד שאתה לא חווה את זה אתה לא יודע מה זה
תודה שענית
זה כמו קסם כזה בעיניי
כאילט, עד שאתה לא חווה את זה אתה לא יודע מה זה
תודה שענית
אנונימי
כן היה לי קראש על ידיד שלי...
היינו יוצאים והרגשות התעצמו...לא עשינו כלום עם זה הוא גם הרגיש אלי רגשות.
ואז ניתקנו קשר לכמה שנים,וניסנו להכחיש את מה שהיה.
ואז חזרנו לדבר,כל הרגשות חזרו ונישקתי אותו באיזשהו יום ונהיינו זוג.
לסיפור המלא יש לפנות אלי לפרטי,חחח...אב שיט ניתקתי את המשתמש...
היינו יוצאים והרגשות התעצמו...לא עשינו כלום עם זה הוא גם הרגיש אלי רגשות.
ואז ניתקנו קשר לכמה שנים,וניסנו להכחיש את מה שהיה.
ואז חזרנו לדבר,כל הרגשות חזרו ונישקתי אותו באיזשהו יום ונהיינו זוג.
לסיפור המלא יש לפנות אלי לפרטי,חחח...אב שיט ניתקתי את המשתמש...
אנונימית
היה לי קראש מהאינסטגרם ילד חתיך רצח. לא חשבתי שבחיים יהיה לנו משהו.
אחרי חודש בערך שדי שחכתי ממנו אבל עדיין התלהבתי מזה שהוא חתיך כלכך הוא נכנס לי ללייב והתחלנו לדבר(שלפני זה לא דיברנו פעם אחת ולא היה לו מושג מי אני)
ואז תוך שלוש ימים נסעתי אליו ונהיינו ביחד.
אנחנו כבר עוד מעט שלוש חודשים ביחד:)
אחרי חודש בערך שדי שחכתי ממנו אבל עדיין התלהבתי מזה שהוא חתיך כלכך הוא נכנס לי ללייב והתחלנו לדבר(שלפני זה לא דיברנו פעם אחת ולא היה לו מושג מי אני)
ואז תוך שלוש ימים נסעתי אליו ונהיינו ביחד.
אנחנו כבר עוד מעט שלוש חודשים ביחד:)
אנונימית
באותו הנושא: