5 תשובות
פקקים
כי התרבות נהיגה של הישראלים מחרידה ופקקים
כי הנהיגה של הישראלים מפחידה קצת מחרידה וגם יש פקקים
כי כל 100 מטר יש במפרים
כל אחד נוהג כאלו הכביש של אבא שלו, תרבות הנהיגה גועל נפש
לא חסר מקרים כאלו, הלוואי שהפקקים היו אלה הבעיות בכבישים
לא חסר מקרים כאלו, הלוואי שהפקקים היו אלה הבעיות בכבישים
באותו הנושא: