4 תשובות
כמו אמא שלי בדיוק אני עונה לה לדעתי את לא בריאה נפשית. על מה המינוס זו דעתי
אנונימית
שואל השאלה:
ליטרלי כל דבר שאני עושה היא אומרת שאני כישלון
אני לא אומרת שזה לא נכון אבל היא קצת מגזימה
אנונימית
אולי היא עושה את זה כי היא מרגישה שאת זו ששונאת אותה. אנשים לא מקללים סתם
כי היא לא באמת מתכוונת לזה, יש הרבה לחץ מסביב שגורם לה להתבטא קצת באופן קיצוני והיא לא רוצה שתיפגעי מזה ולכן היא שואלת.