7 תשובות
לא אהבתי את החדר אוכל..
ויש לי קראש על מישהי משם
אנונימי
איזה קטע אנונימי לי יש קראש על מישהו משם^
בכל מקרה, לא הייתי שם אבל הלכתי ליום הפתוח, באמת שנראית אחלה פנימיה. דיברתי גם עם כמה בנות שאני מכירה שהן שם כבר שנתיים שלוש, הן אמרו שמושלם שם וגם הילדים מושלמים והמורים וראינו את היחס של המורים אליהם הם באמת מתנהגים כאילו הם אחים שלהם זה מדהים. אני בעצמי שקלתי לעבור לשם
שואל השאלה:
תודה, עזרת לי.הדמי רישום שם יקרים?
אנונימית
לדעתי כן
שואל השאלה:
מעל 500?(סורי על החפירה)
אנונימית
מאוד יקרים, לא כולם יכולים להרושת לעצמם את זה
אנונימי
כן, הרבה מעל 500