7 תשובות
אתן** לכן** אתן**
ואני לא סובלת מכאבים
ואני לא סובלת מכאבים
כואב לי הגב התחתון והבטן התחתונה
ולוקחת כדור
ולוקחת כדור
מחבקת כרית לבטן, מתכסה בשמיכה מעל לראש עם אוזניות באוזניים ושומעת מוסיקה ממש חזקה. זה עוזר להתעלם מהכאב וגם משכך אותו קצת
אדוויל עוזר לי
את יכולה גם אופטלגין או נורופן בכדור
את יכולה גם אופטלגין או נורופן בכדור
כואבת לי הבטן התחתונה , הגב , הרגליים ויש גם לפעמים בחילות וכאבי ראש. לא לוקחת כדורים
גלידה.
1) לפעמים כואב ויש לי בחילות מלא אבל אין לי ממש כאבים
אבל כשיש אני מוצאת תנוחה שמקלה עליי ואם ממש כואב א אני לוקחת כדור
2) כואב הבטן בעיקר ולי לפעמים גם הגב
אבל כשיש אני מוצאת תנוחה שמקלה עליי ואם ממש כואב א אני לוקחת כדור
2) כואב הבטן בעיקר ולי לפעמים גם הגב
באותו הנושא: