5 תשובות
קודם כל, שתיכן ילדותיות ממש.
דבר שני זה פוגע כי זה מראה שאכפת לך פחות ממנה מאשר מאנשים אחרים.
ודבר אחרון, להתנצל זה בחינם וזה יפתור לך את הבעיה.
אנונימית
כן לפעמים זה קורה מבינה אותך
בקטנה זה יעבור לה
כן, אני מבינה אותה. למה לא הצטלמת איתה?
הייתי גם במסיבת סיום ט', יש מצב היינו באותה אחת?
באמת יצאת לא בסדר, מה הייתה הבעיה פשוט ללכת ולהצטלם איתה? הראת לה שלא אכפת לך ממנה וברור שהיא תיעלב, מה הבעיה פשוט להתנצל
אנונימית