3 תשובות
תלכי לעבוד במהשאת אוהבת ואם זה לא יעבוד אז תדאגי שתמיד תהיה לך עבודה מסודרת למקרה שקורה משהו
שואל השאלה:
טוב
טוב
אנונימית
פשוט לכי עם הלב שלך. תפתחי אופקים ותלמדי כל מה שאת אוהבת וכל מה שעושה לך טוב, את לא תתחרטי אחר כך. תלמדי מוזיקה, אומנות, כתיבה. ואז תחליטי ותוכלי ליצור משהו משל עצמך. יש בזה משהו יפה ומיוחד ואל תשללי את האפשרות הזאת כדי ללמוד במשרה משעממת כמו כולם במשרד. אני מאמינה שמה שהלב שלך הכי רוצה, בזה את תצליחי. אולי לא תרוויחי הרבה אבל תוכלי להרוויח מדברים אחרים ולא להשקיע בהם הרבה זמן. עבודות קלות כמו מלצרות, עובדת בחנות או דברים כאלה. תזכרי שאת רק השתחררת מהצבא, כל החיים עוד לפנייך. מקסימום תכשלי, תקומי מזה. תביני מה את רוצה. דברים כל הזמן משתנים בחיים וזה גם היופי בהם
באותו הנושא: