15 תשובות
כן
לא אני ביחד עם מישהו
לחלק מהמקומות כן
כן כמעט לכל מקום שאני יכולה. למדל: לרופא, חנויות ועוד..
שואל השאלה:
אני תמיד מפחדת שאני לא ארד במקום הנכון או אתבלבל או לא אדע מה להגיד
אם אני צריכה לנסוע באוטובוס כמובן..
אנונימית
כן ,לפעמים אני משדלת חברה לבוא איתי אבל כשאין אחת זמינה סו אנוכי הולכת לבד .. מה שכן עם ההורים אני הולכת רק כשאין ברירה וצריך אפוטרופוס או שיט
אני לא הולך לשום מקום לבד
לרופא ובדיקות שצריך..
למשרד הרישוי חח לא
ולקניות עם אמא שלי כן לפעמים
שואל השאלה:
לא ציפיתי גם..
אנונימית
אז למה שאלת?
את מודעת שכולם פה כמעט נערים כן?
שואל השאלה:
כן אבל לא כולם
אנונימית
לרופא ולבדיקות לא
קניות של דברים קטנים לפעמים כן
לרופא משרד רישוי בדיקות וכל אלה כן לקניות לפעמים לרוב הולכת עם חברה או שתיים שלא ישעמם ללכת לבד
אנונימית